Společnost Apple přiznala hardwarové problémy nového iPhone X a počítače MacBook Pro
Hned dva nové produkty společnosti Apple mají podle tiskové zprávy hardwarový problém. Jedná se o potíže s dotykovým displejem, který v některých případech nemusí na dotyk reagovat správně, jak společnost později uvedla na svých stránkách.
Společnost také ve zprávě popsala několik incidentů, které mohou být vadným hardwarem způsobeny. Mezi ty nejzávažnější patří špatná reakce obrazovky na dotyk uživatele. Uživatelé s těmito vadnými výrobky společnosti Apple si mohou zdarma nechat displeje vyměnit.
Odhalení problému předcházely několikaměsíční stížnosti zákazníků. Podobný problém řešila společnost v roce 2016 u telefonu iPhone 6 Plus.
Apple také uvedl, že další problémy se mohou vyskytnou také u 13palcového MacBook Pro (bez dotykového panelu), který se prodával v období od června 2017 do června 2018. V tomto případě má jít o možnou ztrátu dat způsobenou selháním disku.
Společnost i tyto výrobky opraví svým zákazníkům zdarma. V autorizované prodejně si lze podle sériového čísla ověřit, zda zařízení spadá do vadné série a případně bude zdarma opraveno. Dále čtěte: (Superpočítač na palubě Mezinárodní vesmírné stanice bude provádět složité experimenty).